NIEUW BESTUUR GEZOCHT * NEW BOARD WANTED

Woensdag 04-04-2018

FOR ENGLISH READ BELOW

Hey! Je hebt het gehaald naar de website, je bent dus nieuwsgierig naar de verschillende functies die je in het bestuur van Stukafest Rotterdam kunt bekleden? Lees hieronder wat elke taak inhoudt en geef je snel op, door je CV, motivatie en voorkeurspositie op te sturen naar rotterdam@stukafest.nl ! Tot gauw 🙂

Voorzitter
Onze ideale voorzitter is de lijm die het bestuur samen houdt. Hij of zij leidt het bestuur en de vergaderingen en zorgt ervoor dat het overzicht behouden wordt. De voorzitter zorgt er ook voor dat de lange termijn plannen en deadlines behaald worden. Maar bovenal motiveert de voorzitter de rest van het bestuur om lekker aan de slag te gaan.

PR/marketing coördinator
Als onze marketing tijger zorg jij voor alles dat met sociale media te maken heeft. Jij bent degene die contact houdt met de pers, de promotie materialen laat drukken en verspreiden en je bedenkt strategische en ludieke campagnes om meer mensen kennis te laten maken met Stukafest. Het is handig als je een beetje kunt ontwerpen en creatief bent.

Kamers & Vrijwilligers coördinator
Als je deze functie bekleedt zorg je dat er kamers/hosts en vrijwilligers gezocht en gevonden worden. Je blijft in contact met hen en verteld ze hoe het festival in elkaar steekt en wat er allemaal van hen verwacht wordt op DE DAG. Verder match je de vrijwilligers en artiesten bij de kamers. Sociale vaardigheden en logistiek inzicht zijn heel erg belangrijk hiervoor.

Acquisitie
Als acquisiteur van Stukafest zorg jij dat er fondsen en sponsoren worden gevonden die het mogelijk maken dat Stukafest Rotterdam tot stand komt. Hiervoor houd je contact met hen voor Ă©n na het festival, zodat alles in goede orde gebeurt. Sales ervaring, sociale vaardigheden en creativiteit worden gewaardeerd. Verder ben je verantwoordelijk voor de locatie en organisatie van de afterparty.

Penningmeester
Onze penningmeester moet verstand van zaken hebben en weten hoe Nederlandse banken en instanties te werk gaan. Hij of zij moet het overzicht op de bankrekening kunnen bewaren en vooruit kunnen denken. Het liefst hebben we iemand die ervaring heeft met accounting en boekhouden. Je zult een budget, balans en meerdere contracten moeten opstellen.

Programmeur
Als programmeur ga je aan de slag met het zoeken van artiesten. Wat ervaring in de theater, muziek, en andere kunst werelden komt hierbij goed van pas. De programmeur is verantwoordelijk voor de line-up van het festival en de afterparty. Als programmeur moet je niet alleen een oog hebben voor goede kwaliteit wat betreft kunst, maar je moet ook in staat zijn te onderhandelen over geld en contracten.

 


Hey! You made it to our website! That means that you might be interested in the different functions of the board of Stukafest Rotterdam? Read below what the jobs are that the different functions have to do and sign up quickly (before the 1st of May), with your CV, motivation and the function you want to hold; rotterdam@stukafest.nl ! See you soon 🙂
Chairman or woman
Our ideal chairman is the glue that holds the rest of the board together. He or she lead the board and meetings and makes sure that the bigger picture is kept in mind. The chair ensures that the long-terms plans and deadlines will come out. But above all, the chair motivates the rest of the board to work with a smile.

PR/marketing coordinator
As PR/marketing coordinator you take care of everything that has to do with social media, you’re the one who is in touch with the press, you take care of (the distribution of) the print materials like posters and you come up with strategic campaigns to attract more visitors. Some design-skill and creativity come in handy.

Room & Volunteer coordinator
If you’re in charge of this position, you take care of searching for and finding rooms/hosts and volunteers. That includes staying in contact with everyone and explaining them what Stukafest is and what you need them to do at the GRAND DAY. Furthermore, you match the artists and volunteers with the rooms. Social skills and logistical insight are greatly appreciated.

Acquisition/Afterparty coordinator
You’re in charge of the acquisition for Stukafest Rotterdam, meaning looking for companies and funds that want to financially help the realization of Stukafest Rotterdam. Some sales experience, social skills and creativity wouldn’t hurt! In addition, you’re responsible for the coordination of the after party including finding a location.

Treasurer
Our ideal treasurer has some experience with bookkeeping/accounting and is knowledgeable on the Dutch banking system. He or she is able to keep an overview on the bank account and is able to think in advance. The treasurer has to make a detailed budget, balance and several contracts.

Programmer
Our ideal programmer has a lot of knowledge about theater, music, comedy and other performing arts and where to find them. As a programmer you are responsible for the line-up of the festival and the after party. Besides having an artistic set of eyes for good quality, you should also be able to negotiate about money and set up contracts.

Stukafest wordt mede mogelijk gemaakt door